Dominus - 3 kapitola

08.02.2023 22:08

Od prvého a zároveň aj posledného stretnutia ubehol skoro celý týždeň. Mary každý deň sledovala, či Max nie je on-line. Nechcela mu písať a ospravedlňovať sa skôr, aby to nejako zle nevyhodnotil a taktiež mala v hlave aj divné myšlienky, že už s ňou asi ani nechce komunikovať. Veď prečo by sa jej už neozval. Cítila sa aj taká trochu zneužitá, ale zase páčilo sa jej to, no aj fajka ešte v podstate nič neznamená. Aj sama si prišla na svoje, keď ju Max vyprstoval do výstreku. Túžila, aby sa to ešte zopakovalo a chcela mu byť oddaná subinka.

Prekvapenie sa dostavilo až v piatok večer. Vrátila sa príjemne unavená z tréningu. Keď sa chystala pozrieť si nejaký film, pri ktorom by aj zaspala, pre istotu ešte skontrolovala poštu na stránke, kde ešte pred týždňom s Maxom komunikovala. V priečinku doručenej pošty sa nachádzala jedna správa a odosielateľ bol Dominus. Správa bola odoslaná v piatok v priebehu dňa. Váhala, či ju má hneď otvoriť, alebo tiež si nechá načas a odpovie až po týždni. Keby len vedela, čo je jej obsahom. Vŕtalo jej to hlavou. Nervózne sa prechádzala po byte, z izby do izby. V hlave sa jej striedali rôzne myšlienky.

Kašlem nato, nebudem hneď odpovedať. Veď ak ma odpálkoval, tak sa to môžem dozvedieť aj neskôr. Ak bude po mne túžiť, napíše mi ďalšiu správu. Alebo nenapíše? Kurva čo mám robiť? Keby som sa mohla o tomto s niekým podeliť, ale nechcem do takejto chúlostivej veci zaťahovať žiadnu kamošku. Chcem si to nechať také svoje tajomstvo a splniť si v tomto dávno vytúžený sen byť ovládaná dominantným mužom. Veľmi ma to vzrušuje.

Mary sa natiahla na pohovku a pustila si telku. Rozhodla sa, že si vyhľadá nejakú komédiu, ktorá by jej vytratila pochmúrne myšlienky. Po polhodine zízania na obrazovku zistila, že ani nevie čo sleduje. Očami sledovala notebook na stole a vnútorná sila ju nútila, aby ho išla zapnúť a pozrela si tú správu od Maxa. Nevedela si už predstaviť, že by si išla ľahnúť spať bez toho, aby nevedela o jej obsahu. Vstala z pohovky a namierila si to k stolu. Otvorila notebook a počkala kým sa načítajú potrebné procesy. Keď sa dostala na stránku videla, že Dominus nie je pripojený, ale išlo o tvorenie doručenej pošty. Klikla na príslušný odkaz s čítala správu od Maxa.

 

Max:

=Ahoj, budem veľmi stručný. Nebudem sa vyjadrovať, prečo som sa neozval skôr. Ozývam sa teraz. Nebudem riešiť ani spôsob našej rozlúčky zo stretnutia, teda tvojho faux pas. Čo je pre mňa momentálne dôležité, realizácia stretnutia v trochu inom štýle. Prejavil som o teba záujem a chcem ťa viac spoznať. Predpokladám, že do dnešného večera sa dostaneš k tejto správe a dokážeš sa na zajtra flexibilne prispôsobiť. Je mi úplne jedno čo odložíš na neskôr. Zajtra je sobota, nepracuješ a večer zastavím o 20.00 hod presne tam, kde si naposledy vystúpila z môjho auta. Obleč si na seba niečo vzrušujúce a žiadne nohavice, tak ako minule sukňa!

Nemusíš mi odpisovať. Ja tam na dohodnuté miesto večer prídem a očakávam, že ma nesklameš a budeš tam.

 

Po prečítaní správy zostala Mary v nemom úžase. Pravdupovediac nečakala takúto akčnú správu. Myslela si, že Max jej bude niečo vyčítať, dohovárať, ale... určite nepočítala s tým, že ju postaví tak rýchlo pred hotovú vec.

Čo ak by som si tú správu prečítala až v sobotu, alebo ešte neskôr? On s tým počítal a veľmi dobre vie, že ho nemôžem sklamať. Už teraz som v napätí a veľmi vzrušená čo ma čaká. Nezmienil sa kam pôjdeme, ale určite to nebude prstovačka či fajka v aute. To by ma veľmi sklamal...

 

V sobotu bola Mary už od poobedia nervózna. Stihla si ešte zájsť na rýchlu úpravu vlasov, poprehrabávala šatník. Rozhodla sa, že si oblečie priliehavé červené šaty, ktoré budú pekne kopírovať jej vyšportované krivky. Namaľovala si pekne nechty na nohách aj rukách výraznou červenou farbou. Chcela sa Maxovi páčiť a vyvolať v ňom pocit vzrušenia už na prvý pohľad. S mejkapom na tvári to však nechcela veľmi preháňať. Očakávala že jej tvár bude vystavená poriadnej dávke potu, alebo na nej zastanú dávky semena. Nechcela byť potom veľmi rozmazaná ako klaun. Počas prípravy hodiny pomerne rýchlo ubiehali. Asi okolo 19.45 hod. vyšla Mary von zo svojho bytu a namierila si to smerom k miestu, kde naposledy vystúpila z Maxovho auta. Už v diaľke videla stáť nejaké auto, ktoré sa nápadne podobalo Maxovmu. Nenechala sa tým rozhodiť, kráčala pokojne smerom k nemu a bola si istá, že má dostatok času nato, aby k nemu dorazila presne o 20.00 hod. Taká bola dohoda. Počas chôdze sa pozerala stále do zeme až pokým neprišla k úrovni predných dverí čistučkého SUV. Otvorila dvere, oviala ju príjemná vôňa, ktorú nedokázala v prvom momente identifikovať, ale bola príjemná. Usadila sa, pozrela na displej rádia, kde uvidela čas 19.59, otočila sa k Maxovi a s neistým úsmevom ho pozdravila:

„Ahoj...“

„Ahoj, som rád, že si sa dostala k odkazu, pochopila si ho, nevypisovala blbosti, výhovorky a podobne. Dnes mám pre teba prekvapenie, ktoré v tebe vyvolá neskutočný pocit vzrušenia...“

Mary pozorne počúvala s porozumením a potom povedala:

„Ďakujem Maxík... Ups, prepáč, viem, že si ma minule upozornil, aby som Ťa neoslovovala žiadnymi zdrobneninami... Takže ešte raz, ďakujem Max za uznanie, snažila som sa ti vyhovieť a chcem, aby si bol so mnou spokojný.“

Max nič nepovedal, ale pohol sa z vozidlom. Napojil sa na hlavnú cestu s cieľom dostať na obchvat a vyjsť čo najskôr z mesta smer diaľnica D2. Mary nevedela ako ďalej pokračovať v komunikácii a či ju má v podstate začínať ako prvá. S napätím sledovala ako Max uháňa von z mesta. Keď sa po niekoľkých kilometroch v blízkosti Malaciek dostali na cestu druhej triedy, nedalo jej to, aby sa predsa len spýtala kam idú a koľko to ešte bude trvať.

„Neboj sa o chvíľu sme na mieste. Všetko už je pripravené. vybral som miesto, kde nás nikto nebude rušiť. Je to kompletne vybavená murovaná chata, alebo skôr celoročný rekreačný dom.“

Táto informácia Mary upokojila, teda minimálne v tom zmysle, že nebude musieť praktizovať nejaké veci v aute.

O pár minút už stálo auto pre veľkou murovanou nehnuteľnosťou. Max aj Mary vystúpili von a Max odomkol vchodové dvere. Naokolo nebolo živej duše a všade bolo až veľmi nápadne ticho. Mary mala zvláštne pocity, ale verila Maxovi, že to s ňou myslí dobre a neublížil by jej. Keď vošli dovnútra Max jej prikázal, aby išla hore po schodisku do miestnosti, kde budú pootvorené dvere, pokojne sa ponúkla občerstvením, ktoré uvidí na malom stolíku vedľa veľkej postele a on medzitým pôjde preparkovať auto do dvora. Mary ho na slovo poslúchla a odchádzala po schodisku smerom na prvé podlažie.

Keď Max učinil s autom čo potreboval, vybehol hore po schodoch smerom k Mary. Otvoril dvere a ona sedela na posteli s pohárom vína v ruke. Tvárou bola otočená smerom k oknu a snažila sa relaxovať. Nemala poňatia čo ju čaká. Keď počula Maxa prichádzať, neotočila sa k dverám. Iba pokojne sedela a popíjala víno. Max podišiel k stolíku, nalial si tiež do pohára víno a posadil sa na posteľ vedľa Mary. Pohladil ju po ruke upokojujúcim spôsobom. Mary sa otočila tvárou k nemu, ale skôr ako stihla povedať nejaké slovo, Max ju prekvapil svojim...

„Postav sa predo mňa. Tvárou ku mne. Ruky si daj v bok, nohy na šírku ramien. Je načase, aby som si preskúmal, čo ma dnes čaká...“

 

Pokračovanie 3 kapitoly pre registrovaných členov tu: Príbehy BDSM - 2 časť