Naša poradňa pre vás - update 12.3.2023

12.03.2023 11:41

Doplnenie sekcie Poradňa, kde uverejňujeme články týkajúce sa sexuálneho života, problémov a rád s tým spojených. Odpoveďe vychádzajú z konzultácie a výpovede odborníka (lekára, sexuológa, gynekológa, urológa, psychológa a pod.) k danej problematike.

Už teraz môžete nájsť informácie na tému:

  • ženy majú z môjho penisu strach
  • Skupinový sex?
  • Strach z matky
  • Koľko chĺpkov je únosných?
  • Zvedavý
  • Asi mám doma chorobného žiarlivca
  • Botox proti poteniu?
  • Lubrikanty a prezervatívy
  • Ako ďalej?
  • Láska muža k mužovi
  • Sú pánske tangá v poriadku?
  • Žiarlivý priateľ
  • Sú vibrátory nebezpečné
  • Homeopatia a pohlavné choroby
  • Láska v rodine
  • Veľká predkožka
  • Orgazmus len masturbáciou
  • Rozličné nároky na sex
  • Mäkký žaluď
  • Potím sa ako "prasa"
  • Spávam s vydatou ženou
  • Vaginálny opar
  • Som ešte mladá na túžbu po dieťati?
  • Moja dcérka onanuje
  • Mám ho malý
  • Strácam chuť na sex, aj keď mám doma krásnu ženu
  • Som teplý?
  • Plesňové baktérie
  • Chýba mi sex
  • Predčasná menopauza?
  • Semeno mi nevystrekne, iba vytečie
  • Má ho malý
  • Zdurenina na penise
  • Malé prsia
  • Je mi to nepríjemné a iba poslušne držím
  • Namiesto nájomného prijíma peep-show
  • Čo  je uspokojujúcejšie
  • Dva a pol roka bez sexu
  • Tri orgazmy za minútu?
  • "Zberateľ"  chĺpkov ohanbia
  • Bolesti hlavy pri orgazme
  • Som žiarlivá
  • Priťahujú ma nedostupní muži
  • Oplodnenie z uteráka?
  • Ako často onanovať?
  • Závislý od sexu po telefóne
  • Predstiera mi orgamus?
  • Nespokojná so sexom
  • Ako nájsť bod G?
  • Aký prezervatív?
  • Sexfantázie
  • 20 najčastejších otázok o zdravej pleti
  • Mám si tiež nájsť priateľa_
  • Vulgarizmy pri sexe
  • Mužské antikoncepčné tabletky
  • "Šumivý" sex
  • Vredy na pohlaví
  • Predčasný výron semena
  • Je môj priateľ bisexuál
  • Bez rozumu ju mlátim
  • Dokedy je muž plodný?
  • Tvrdosť bradaviek
  • Neviem ho uspokojiť ústami
  • Chudý  kvôli sexu?
  • Je kalendárová metóda stopercentná?
  • Panický strach z prvého milovania
  • Zápal močových ciest
  • Prerušovaná súlož ako antikoncepcia
  • Skončí skôr, než sa uspokojím ja
  • O interrupcii
  • Po chvíli mi penis ochabne
  • Je možné niekoho nakaziť, ak tú chorobu nemám?
  • Vyspal som sa s budúcou svokrou
  • Condylomata accuminata
  • Problémy s pohlavím (penis)
  • Niekedy je lepšie mať menej sexu ako viac
  • Problém hltania spermy
  • Pupáčiky na žaludi
  • Návrh spoločnej masturbácie
  • Zápal močovej rúry, žaluďa, indikácie, liečba
  • Je to zvrhlé? (fantazijná gerontofília)
  • Krivý penis
  • Nestačí mu to 2 - 3x do týždňa
  • Svojvoľná erekcia
  • Predčasné /zmäknutie/ ochabnutie penisu
  • Priveľmi citlivý klitoris - šteklenie po orgazme
  • Pohlavný styk počas menštruácie
  • Pálenie pri močení
  • Dá sa normálne fungovať s jedným semenníkom?
  • Výlučok "maziva" z penisu pri orále
  • Homosexuálna nevera v manželstve
  • Pomôcky na prekonanie slabej potencie
  • Manželku nebaví sex, sú na to nejaké tabletky?
  • V našom intímnom vzťahu stále niečo chýba
  • Je homosexualita liečiteľná?
  • Mám vzrušivý kontakt s otcovou priateľkou
  • Sex bez erotických pomôcok
  • Čo je vlhký orgazmus u ženy?
  • Nemôžem pretiahnuť predkožku
  • Závislosť od sexu? (posadnutosť sexom)
  • Menštruácia vs. nádcha
  • Vo vagíne sa mi hromadí vzduch
  • Manžel ma zanedbáva kvôli práci. Je v tomto prípade nevera správna cesta?
  • Nedosiahnutie vaginálneho orgazmu
  • Interrupcia, dokedy treba ísť na zákrok? 
  • Mýty o sexe 
  • Bolestivý sex - súlož
  • Nedosiahnutie orgazmu u muža
  • Znížená aktivita či odmietanie sexu v manželstve
  • Je či nie je chybou ak sa muž rýchle vzruší
  • Druhy antikoncepcie, ich klady, zápory a účinnosť
  • Citlivé /erotogénne/ body u muža
  • Problém s predkožkou
  • Ako sa telo cíti počas sexu, riešenie sexuálneho problému dvojíc nekomplikovaným pochopením
  • Žilky na semenníku
  • Bolesti v podbruší
  • Ochorenia pošvy
  • Bolestivý vriedok (hnisavá vyrážka) na intímnych miestach
  • Jeden prsník mám väčší ako druhý